02.05.2017 17:22 Category: Evenimente

                                                         

 

 

 

Workshop-ul EANET: ,,Dezvoltarea antreprenoriatului prin marketing de rețea”

 

 În data de 27 aprilie 2017 în USARB a avut loc Workshop -ul ,,Dezvoltarea antreprenoriatului prin marketing de rețea” pentru studenții și absolvenții USARB. Evenimentul face parte din PL5 al  proiectului EANET - 544521-TEMPUS-1-2013-1-DE- TEMPUS-SMHE   Entrepreneur   Alumni   Network  (http://tempuseanet.info).

 

             Biblioteca Vie a Asociației de antreprenori absolvenți USARB promovează expereințele absolvenților și studenților USARB pentru consolidarea ecosistemului antreprenorial international.

 

Corina NICHITCIN, lector univ. a prezentat participanților esența marketingul de rețea. Dumneaei a menționat că dorința de a iniția și gestiona propria afacere, de a avea libertate financiară, dar și libertate în acțiuni le este cunoscută multor persoane. În același timp mulți renunță la ea din motivul absenței surselor financiare necesare inițierii propriei afaceri. Posibilitatea de a iniția propria afacere fără a suporta costuri investiționale o asigură marketingul de rețea. 

 

Marketingul de retea este o forma de realizare a productiei prin intermediul distribuitorilor. Acest gen de activitate poate fi unul de bază, dar poate fi și practicat în timpul liber. Fiind un business tentant, marketingul de rețea și-a găsit reflecții și printre absolvenții și studenții USARB, care au reușit să creeze propriile afaceri, să consolideze echipe și să obțină beneficii practicînd în acest gen de activitate și dezvoltînd pe baza lui antreprenoriatul în Republica Moldova.

Participanții la eveniment au fost captivați de conținutul subiectelor prezentate de invitați:

 

De ce antreprenoriat prin marketing de rețea? Motivație personală și consolidarea echiei. Proiectul Dream New Life.

               Diana  VAGANOV,  antreprenor,  SRL „Frumusețe Regală”.

 

Cum dezvolți antreprenoriatul prin marketing de rețea? Practici  care  te  motivează.  Rolul  rețelelor  și  clienților fideli. 

              Alina STINCA, antreprenor, ÎI  Stinca Alina”


    Valentina PRIȚCAN, doctor în psihologie, conf. univ.,  a vorbit despre semnificația rețelelor profesionale, posibilitatea de aderare la Entrepreneur Alumni Network. 


    Ianina CAZAC, prodecanul Facultății de Ştiinţe Reale, Economice şi ale Mediului a menționat necesitatea fortificării capacităților antreprenoriale ale studenților prin valorificarea relațiilor cu antreprenorii (studenți și Alumni USARB).

Pentru mai multe detalii accesați aici.